Kritik süreçlerinizi eBA İş Akış ve Döküman Yönetimi ile kontrol altına alabilirsiniz, zamanı geldiğinde eBA İş Akış ve Döküman Yönetimi size işlerinizi hatırlatacaktır. Operasyonel sistemlerle kolay entegrasyon sağlayıp, süreçlerinizi duvardan duvara yönetebilirsiniz.
eBA ile iş süreçlerinizi hızlandırarak işletme verimliliğinize katkı sağlayabilirsiniz. Tanımlanmış süreçler sayesinde iş süreçlerinin sürüncemede kalmasını engelleyebilirsiniz. Süreç performanslarınızı yükseltebilir,maliyetlerini kontrol altına alabilirsiniz. Yüksek entegrasyon özelliği ile bilgi kontrolü ve manuel bilgi girişini mevcut sistemlere göre %85 azaltarak tutarlı ve kontrollü veri girişine olanak sağlayabilirsiniz.
Sürükle bırak teknolojisi sayesinde kod yazım ihtiyacını minimuma indirerek tüm süreçlerinizi hızlı bir şekilde elektronik ortama aktarabilirsiniz. Süreçlerinize uygulanabilir standartlar getirerek, iş süreçlerinizin tüm çalışanlar için aynı standartlarda uygulanmasını sağlayabilirsiniz. Favoriler ile sık kullanılan iş süreçlerinize ve raporlarınıza hızlı erişim sağlayabilirsiniz. Vekalet mekanizması sayesinde siz ofisinizde yokken yapılan tüm işleri izleyebilir, birden fazla kullanıcıya vekalet verebilirsiniz.
Yetki bazlı duyuru özelliği ile kurumsal duyurularınızı istediğiniz kullanıcılarla paylaşabilir, kurum içi iletişimi arttırabilirsiniz. Rol bazlı iş akışları tanımlayarak, süreçlerinizi kişilerden bağımsız hale getirebilirsiniz. Böylelikle iş akışı değiştiğinde roldeki kişiyi değiştirmek yeterli olacaktır. Bu sayede işten ayrılma,izin gibi durumlarda süreçlerinizin üzerinde herhangi bir revizyona gerek kalmayacaktır.
e-Kurum : Tüm iş süreçlerini elektronik ortama taşımış olan ve elektronik ortamda yöneten kurum.
e-Kurum dönüşümünü tamamlamış bir kurumda;
- İş süreçleri maksimum etkinlikte çalışır
-Verimlilik en üst düzeydedir
-İş süreçleri yönetilebilirdir
-Kağıt kullanımı yok denecek kadar azdır
e-Kurum olmadan;
-Kurumsal hafızanın kağıt üzerinde
-Her gün kullanılan belge/dokümanlar elden ele dolaşıyor
-Her belge/doküman defalarca kez kopyalanıyor
-Belge/dokümanlar kayboluyor, yanlış dosyalanıyor
-Çalışanlar belge/dokümanları okumak için harcanan zamanın çok daha fazlasını bu belge/dokümanlara ulaşmak için harcıyor.
e-Kurum için gerekli bileşenler;
-eBA Elektronik Doküman Yönetim Sistemi (EDYS) Tüm kurumsal bilgi kaynaklarının elektronik ortamda depolanması ve yönetilmesi
-eBA Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) Kurumum faaliyetleri sonucu üretilen ve delil niteliği taşıyan belgelerin, üretiminden tasfiyesine kadar yönetilmesi
-eBA İş Akışı Yönetim Sistemi (İAYS) Kurumun her türlü iş sürecinin elektronik otomasyon ile yönetilmesi
-eBA Sayısallaştırma Yönetim Sistemi (Capture) Fiziksel ortamdaki belge ve her türlü içeriğin etkin olarak elektronik ortama aktarılması
Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS);
-TS13298 standardına uyumluluk
-Resmî yazışmalarda uygulanacak usul ve esaslar hakkındaki yönetmeliğe uyumlu • Standart dosya planı uyumlu
-Nitelikli elektronik imza
-Evrak yönetimi
-Devlet teşkilatı veritabanı (DTVT) uyumlu
-Kurumlar arası yazışma (eYazışma paketi ile)
-Kayıtlı elektronik posta (KEP) üzerinden yazışma